שיש למטבחים – המדריך לצרכן

0
2757
שיש למטבחים - המדריך לצרכן

כאשר אתם באים לבחור שיש חדש למטבח תידהמו לגלות את המבחר העצום שקיים בשוק. חשוב לא רק לבצע השוואת מחירים בין סוגי השיש השונים, אלא גם להסתכל על תכונות סוגי השיש השונים.

שיש גרניט

גרניט הינה בחירה פופלארית עבור משטחי עבודה למטבחים, חלק מהסיבה לכך זה שהגרניט הוא חומר ותיק שקיים בשוק הרבה לפני משטחי השיש המעובדים והסינטטיים. הגרניט הוא סלע בעל תכונות ייחודיות שהופכות את האבן לחומר אטרקטיבי לייצור משטחי שיש למטבחים כולל חוזק ועמידות גבוהה בפני חום, נקבוביות מועטה ומראה ייחודי ואלגנטי. עם תחזוק נכון, משטח עבודה גרניט יכול לשרת אתכם נאמנה לאורך שנים.

אבל החסרון הבולט של משטח הגרניט הוא שהמשטח יכול להיכתם ולהינזק מספיגת נוזלים שונים כגון שמן, קפה וכו'. לכן באופן יחסי לסוגי השיש האחרים הגרניט דורש תחזוקה רבה.

שיש קוורץ

משטח הקוורץ הוא משטח שיש מעובד, שהנפוץ ביותר בקטגוריה זו הוא אבן קיסר. השיש מיוצר ברובו מגרגירי האבן קוורץ בשילוב עם פולימרים מאחדים ופיגמנטים של צבע. תהליך העיבוד הייחודי של השיש יוצר משטח עבודה מעולה שלא סופג כתמים וקל לתחזוק. לשיש מעובד, יש מגוון רחב יותר של דגמים וצבעים בניגוד לשיש מאבן טבעית.

משטחי קוראין

השיש הסינטטי הנפוץ בישראל הוא משטח הקוריאן מבית DuPont. השיש מיוצר 100% מחומרים סינטטים ולכן עמיד ביותר בפני ספיגת נוזלים והכתמה. כיוון שהשיש מיוצר מחומרים סינטטים ניתן לעצב את המשטח בשלל צורות וכן ניתן לחבר את השיש בלי להשאיר תפרי חיבור.

בבחירת שיש למטבחים חשוב לבצע השוואה לא רק בין מחירי השיש אלא גם בין התכונות השונות של כל סוג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here