שיש אבן קיסר אל מול שיש גרניט: מה ההבדלים ?

0
3706
שיש אבן קיסר אל מול שיש גרניט: מה ההבדלים ?

כיום בעלי בתים רבים מודעים לתכונות הייחודיות של שיש מבית חברת "אבן קיסר" ולכן בוחרים בדגמים אלו בעיצוב המטבח וחדר האמבטיה. התכונות המייחדות את דגמי השיש מבית "אבן קיסר" הם עמידות גבוהה, חוזק ושלל הדגמים מהם ניתן לבחור.

שיש אבן קיסר מיוצר בתהליך ייחודי בו גרגירי אבן קוורץ מעובדים יחד עם פולימרים סינטטיים הנותנים לשיש את חוזקו ועמידותו הגבוהה. בתהליך העיבוד משולבים גם פיגמנטים של צבע, דבר שיוצר מגוון רחב של צבעים וטקסטורות.

שיש אבן קיסר אל מול שיש גרניט – אבן קיסר למטבח

הרכב : משטח גרניט מיוצר מ-100% אבן טבעית בעוד שמשטח האבן קיסר מיוצר מ-93% אבן קוורץ ו-7% חומרים סינטטים. ההרכב הייחודי של המשטח נותן לו יציבות גבוהה יותר ממשטח הגרניט.

צבעים : משטח הגרניט מגיע בשלל גוונים אבל כיוון שהוא אבן טבעית כל משטח גרניט הוא בצבע קצת שונה, אפילו בין משטחים מאותו הדגם. לעומת זאת, למשטחי אבן קיסר מוסיפים פיגמנטים של צבע בתהליך הייצור כך שקיימת שליטה מלאה על הגוון של הדגם. קטלוג חברת אבן קיסר כולל ארבע קולקציות שונות של משטחים עם עיצובים קלאסיים וטבעיים לצד עיצובים עכשווים ונועזים.

עמידות בפני כתמים : נקבוביות של אבן טבעית היא אחת מנקודות התורפה של משטחי השיש מאבן טבעית. הנקבוביות גורמת לחומרים להיספג לתוך האבן ולהיווצרות כתמים. גרניט הינו אבן סלעית שיחסית לאבנים אחרות איננו נקבובי, אבל ביחס לאבן קיסר הוא הרבה יותר נקבובי (ביחס של פי 17). לכן משטחי הגרניט דורשים איטום שנתי וניקוי זהיר. לעומת זאת, משטח האבן קיסר לא צריך איטום וקל לנקות אותו.

חוזק : אבן קיסר, לעומת גרניט, הרבה יותר חזק ועמיד בפני שבירה. מחקרים הראו שאבן קיסר חזק פי 2 מגרניט במבדקים שבדקו עמידות בפני מכה פתאומית ופי ארבע יותר חזק מגרניט במבדקים שבדקו חוזק בפני עומס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here