עיצוב מטבחים והתקנת שיש למטבחים

0
2562
עיצוב מטבחים והתקנת שיש למטבחים

אין נוסחה אחת עבור עיצוב מטבחים, לכל אחד טעם ייחודי וצרכים שונים ולכן לכל בית מתאים עיצוב מטבח שונה. אך כן ניתן להצביע על מספר אלמנטים שיוצרים עיצוב מטבח מוצלח.

  • עיצוב פונקציונלי. כיום המטבח איננו כבר אזור המשמש רק לבישול, אלא כיום המטבח הוא אזור מרכזי בו מבוצעות פעילויות שונות כולל הכנת שיעורי בית ואף אירוח. המטבח לא רק שצריך להיות אסתטי, אלא גם צריך להתאים לכל הפעילויות המבוצעות בו. לכן, יש לתכנן את שטח המטבח בחוכמה תוך התחשבות גם באסתטיות וגם בפונקציונאליות של העיצוב.
  • עיצוב חכם. חלק בלתי נפרד של עיצוב מטבחים זה לדעת לתכן את שטח המטבח בחוכמה. כיום כל אחד רוצה אי במטבח, אבל לפעמים צריך לדעת לוותר על תוספות כמו אי במטבח אם השטח של המטבח לא מאפשר זאת.
  • תאורה. עם מגוון האופציות שקיימות כיום עבור תאורת מטבח חבל להתפשר על גוף תאורה פשוט המספק רק מקור אחד של אור. במקום ניתן לשלב גופי תאורה בארונות המטבח וגופי תאורה המאירים באופן ישיר על משטח העבודה והשיש.
  • משטחי עבודה. קיימים כיום מגוון סוגים של משטחי עבודה למטבח כולל מגוון סוגי שיש. במקום להתפשר על משטח עבודה משעמם בחנו את שלל האופציות הקיימות עבור משטחי שיש ובחרו את הדגם שהכי מתאים לעיצוב המטבח שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here