כל המידע שצריך לדעת לפני רכישת ברז למטבח

0
2678
כל המידע שצריך לדעת לפני רכישת ברז למטבח

מחפשים ברז חדש למטבח ? תתפלאו לגלות את המבחר העצום של אופציות שקיימות. בבחירת ברזים למטבח לא רק חשוב לבחון את המאפיינים של הברז כגון גודל ופונקציות, אלא גם חשוב להתאים את הברז לעיצוב הכללי של המטבח. חשוב לשים לב לחומר ממנו מיוצר הברז ולגימור האסתטי של הברז.

בין אם אתם רק מחליפים את הברז או שאתם משפצים לגמרי את המטבח הנה כמה דברים בסיסים שחשוב שתדעו לפני קניית ברז למטבח.

יש כמה קטגוריות עיקריות של סוגי ברזים : ברזים עם ידית אחת, ברזים עם שני ידיות וברז צמוד קיר. כל אחד מהברזים הללו גם מגיע עם ראש ברז נמשך עם ספרינקלר.

איזה ברז הכי כדאי לי לבחור ?

הברז עם הידית האחת נוח לתפעול כיוון שמאפשר לשלוט על המים בקלות, לעומת הברז עם שני ידיות שצריך להשתמש בשני הידיות לשלוט במים החמים. בעוד שאולי הברז עם הידית האחת יותר נוח, ייתכן ותעדיפו דווקא את העיצוב הקלאסי של הברז עם שני הידיות.

חשוב לבדוק לאיזה מרחק מגיע ראש הברז ומה הגובה של זרבובית הברז. בחירה בברז עם קשת גבוהה יכול להקל מאד על ביצוע פעולות שונות כגון שטיפת סירים. בניגוד לברז עם זרבובית נמוכה שיכולה להקשות על המלאכה.

ראש הברז הנמשך היא אחת מהפונקציות הכי חשובות בבחירת ברזים למטבח. ראש הברז הנמשך מאד שימושי לשטיפת הכיור וגם שטיפת כלים בזרם חזק וממוקד. בניגוד לדגמים מיושנים שלאחר שימוש רב ראש הברז כבר לא נשאר במקומו, כיום קיימים דגמים חדשניים שמספקים מענה לכשל זה. חשוב לזכור, תמיד גם ניתן להתקין ספרינקלר בנפרד מהברז.

שימו לב לעיצוב של הברז והתאימו אותו לעיצוב המטבח. אם עיצוב המטבח הוא קלאסי אולי תחליטו לבחור ברז שני ידיות בעיצוב וינטאג', בעוד שאם המטבח שלכם בעיצוב מודרני כדאי לבחור בברז עם עיצוב עכשווי.

ניתן לבחור ברזים למטבח משלל חומרים ובשלל גימורים כולל : כרום מוכסף, ניקל, נירוסטה, נחושת, פליז מצופה ניקל מוברש ועוד. ברזים בגימור נחושתי מתאימים לעיצוב המטבח הכפרי, בעוד שברזים עם גימור כרום מתאימים למטבחים בעיצוב מודרני ועכשווי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here