איך ליהנות מהדירה שלכם בתכנון נכון?

0
36
קרדיט - Pixabay

גם כשאתם מעצבים את הדירה שלכם לבד אתם יודעים שכל עיצוב מתחיל בתכנון העיצוב, לקיחת מידות, בדיקת אפשרויות ומחירים וגם התוודעות לחומרים שונים שאפשר להשתמש בהם כדי לקבל תוצאות דקורטיביות מדהימות. שלב תכנון דירה בעבודה של מעצבת פנים הוא שלב חשוב ביותר שבו היא מבררת עם הלקוחות בדיוק מה הם רוצים לראות בדירה שלהם ומה עושה להם להרגיש הכי בבית שאפשר. זה השלב שבו מדברים על רעיונות ועל מידות, על אורח חיים ומה שנדרש לכם למצוא בבית, איך אתם רואים את החללים השונים בבית שלכם מתמלאים בריהוט ובפריטים ומה נוח לכם למצוא בבית. התקציב הוא שיקול חשוב כמובן אבל אפשר למצוא סדר עדיפויות נכון לכל תקציב בכל עיצוב ודירה, וזה בוודאי יכול להיות גם מדויק לצרכים שלכם בשימוש בחומרים הנכונים. המעצבת מלי לוי אלבוים דוגלת בסגנון עיצוב מודרני עכשווי שמתאים לאנשים שרוצים להרגיש בבית גם ללא בלגן עיצובי אלא סדר מדויק ומינימליסטי.

קווים מדויקים

עיצוב פנים טוב נמדד בכך שהוא מדויק לפרופורציות של החלל וגם של הפריטים שנמצאים בו וכשמעדיפים סגנון עיצוב מסוים, במקרה הזה מודרני ועדכני, גם קל יותר למצוא את הפריטים שמתאימים לו. יש לא מעט אפשרויות שמתאימות לעיצוב בעזרת חומרים צבעים, מרקמים, פריטים, טקסטילים ועוד שמשתלבים אחד בשני בצורה הרמונית גם כאשר מדובר באקלקטיות. כשיודעים מה להניח זה לצד זה העיצוב מתגבש לכדי מכלול שלם של בית שיש לו אופי מובהק ואווירה מאוד מוגדרת לפי הדרישה של הלקוחות. מעצבת פנים ברחובות שמעצבת לכם את הבית לפי הסגנון שלכם שואבת השראה ממקורות שונים שהשתמשה בהם בשנות עבודתה ואפשר להתרשם מהעיצובים שלה בתיק עבודות עשיר ומגוון.

איך לבחור מעצבת פנים?

מלבד תיק העבודות שאתם יכולים להתרשם ממנו וממידת ההתאמה לסגנון שאתם אוהבים, שיחת תיאום ציפיות וכוונות ראשונה תוכל לתת לכם הרבה יותר מושג לאיזה כיוון אפשר להגיע איתה. היא עצמה תתרשם מהדירה שלכם ומהפוטנציאל שיש בה והיא תוכל לפרוס בפניכם את החזון שלה כדי להשוות עם החזון, הצרכים והדרישות שלכם. אורח החיים שלכם הוא זה שקובע את הכיוון העיקרי של עיצוב הפנים כדי שתוכלו לבדוק אם זה עונה לציפיות שלכם ולטעמכם. המעצבת מלי לוי אלבוים מעצבת כבר שנים רבות בתים ודירות שונות לפי הטעם והסגנון המועדפים של הלקוחות ולפי תפיסת העולם העיצובית שלה – מינימליסטית, מודרנית ועכשווית. עיצוב פנים כזה נשאר על זמני לתמיד.  לפרטים ומידע נוסף בטלפון: 054-4620273

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here