שיש אבן קיסר

0
2500
שיש אבן קיסר

שיש למטבח הוא אחד הדברים הכי חשובים במטבח. השיש הוא המשטח שעליו עובדים במהלך הבישול. עליו מניחים את קרש העבודה, את כלי הבישול ועוד.

לא תמיד הוא חייב להיות עשוי משיש, אך מכיוון שבמקור, במטבחים יוקרתיים, היו משתמשים באבן שיש למטבחים, המושג השתרש. ניתן היום להשיג שיש למטבחים העשוי מסוגי אבן שונים וגם מחומרים אחרים לגמרי כמו נירוסטה, עץ ועוד.

מהו שיש אבן קיסר

שיש אבן קיסר הוא שם שהפך למאוד מוכר בתחום השיש למטבחים ואנשים קוראים בשם זה לסוגים שונים של שיש למטבחים.

אך למעשה שיש אבן קיסר הוא שם של יצרן שיש מסוים בארץ שמוכר בתור הראשון בעולם שייצר שיש למטבחים על ידי עיבוד סלע מיוחד הנקרא קוורץ.

שיטת העיבוד הזו היתה פורצת דרך בתחומה ולכן השם שיש אבן קיסר הפך למזוהה כל כך עם שיש למטבחים.

שיש אבן קיסר – יתרונות

השימוש באבן קיסר בתור שיש למטבחים מלא ביתרונות. ראשית, שיטת עיבוד הקוורץ היא דחוסה ואחידה מאוד. לכן, שיש אבן קיסר הוא שיש עמיד מאוד. הוא לא נשרט בקלות ולא צובר כתמים. לכן הוא אידיאלי בתור שיש למטבחים, במיוחד כאלו שמבשלים בהם הרבה.

שנית, מדובר בשיש מאוד חזק וגם מאוד גמיש. לכן ניתן לעצב אותו להרבה צורות יפות ונוחות ולהשתמש בשיש כאלמנט עיצובי מדהים במטבח.

התחזוקה של שיש אבן קיסר היא פשוטה מאוד ולא דורשת עבודה רבה או שימוש בחומרים מיוחדים. כך ניתן להנות משיש אבן קיסר במשך שנים ארוכות.

כיצד מיוצר שיש אבן קיסר

תהליך יצירת שיש אבן קיסר הוא תהליך אוטומטי ומבוקר. חומרי הגלם, שהם מינרלים שונים, מעורבלים היטב לתערובת הומוגנית הנדחסת בלחץ של 100 טון לתבניות. לאחר הדחיסה התבניות עוברות חימום שמעניק לאבן איכויות חזקות של שיש למטבחים. לאחר מכן השיש עובר ליטוש והחלקה ומקבל את המראה היפה והמרשים שלו. כל התהליך הזה מבוקר ואוטומטי והינו מתקדם ביותר. איכות השיש המתקבלת היא הגבוהות בעולם ומאפשרת לכם להנות משיש למטבחים שהינו חזק ומרשים, אך במחירים סבירים ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here