על הבדלים בין סוגי שיש שונים למדרגות

0
2949
על הבדלים בין סוגי שיש שונים למדרגות

השיש בו נשתמש למטבח לא יהיה אותו השיש שנשתמש בו לחיפוי קירות האמבטיה וכנראה שגם לא בדיוק השיש שיהיה בשימוש על המדרגות שלנו. מה בכלל ההבדל?

מדרגות שיש בבית הן סממן יוקרתי מאין כמותו. האלמנט המרשים של מדרגות העשויות משיש ישאיר את הנכנסים אליכם הביתה מופתעים ומתרשמים ביותר. למעשה, שימוש בשיש ברחבי הבית שומר לנו על שתי הפונקציות החשובות ביותר: אסתטיקה ונוחות.

כשאנחנו מדברים על שיש למטבח, לדוגמא אנחנו זקוקים למשטח נוח לעבודה אך גם יפה, וגם בשימוש של שיש לאמבטיה, כשאנחנו יודעים שהדבקה נכונה של השיש תהיה מוגנת מפני רטיבות ותחזיק מעמד לאורך זמן.

אילו סוגי שיש קיימים?

בתחום השיש ישנם סוגים רבים של שיש, בגוונים ועוביים שונים. ריצוף שיש, לדוגמא, צריך להיות חזק יחסית משום שדורכים עליו הרבה. וכך גם שיש למדרגות. מנגד, שיש לחיפוי קירות צריך להיות דק יותר מכיוון שהוא מודבק לקיר בחוזקה ואנחנו רוצים שיישאר שם (כמעט) לנצח.

מעוניינים במדרגות שיש? השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם

שיש מוכר לשימוש כשיש למטבח ולמדרגות הוא שיש חברוני, המכונה גם שיש חלילה. זהו שיש בגוון ורדרד עדין, שמחירו זול יחסית והוא בעל עמידות רבה. הסטנדרט, בכל הנוגע לשיש למטבח הוא עובי של שני אינץ', ואילו למדרגות הסטנדרנט הוא עובי של שלושה אינץ' לדרך, החלק עליו דורכים במדרגה.

שיש אחר הוא שיש קרמה מרפיל, זהו שיש בגוון קרמי, ומתאפיין במראה מבהיק במיוחד. השיש הזה מתאים לשימוש בחדרי אמבטיה, בריצוף שיש ואפילו למדרגות שיש. שיש שחור, בשם שיש נרו מרקינה, מקושט בגידים לבנים ויש לו מראה עוצמתי ודומיננטי. מדובר בשיש שמעורר התפעלות, אך עלול להיות מאיים כאשר מדובר במשטחים גדולים.

אם אתם אנשים שאוהבים דרמטיות, זה בדיוק השיש בשביל הריצוף שלכם. אם לא, תוכלו להשתמש בו לאזורים קטנים יותר, כמו אי המטבח, דלפק ואולי אפילו חדר האמבטיה.

שיש נוסף הוא שיש רוסו אלקנטה, בגוון חום עמוק. ננהוג להשתמש בו לריהוט עץ ולמשרדים ובתי מלון. מתאים גם לאמבטיה ולריצוף. השיש המוכר ביותר הוא שיש אבן קיסר, שמגיע במגוון גוונים שונים ומיוחדים. השימוש באבן קיסר נפוץ בעיקר במטבחים, אך היא יכולה להתאים גם לריצוף ולחיפוי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here