מחירון עבודות שיש, איך הוא נקבע

0
5444
מחירון עבודות שיש, איך הוא נקבע

אחד השיקולים המשמעותיים שלנו בכל נושא בחיים היא שאלת מליון הדולר: "אבל כמה זה עולה לי?". כשיש לכם את כל המידע, תוכלו לבחור איש מקצוע לביצוע העבודה בשבילכם ביתר קלות. בשביל זה אנחנו פה.

ריצוף שיש, שיש למטבח, מדרגות שיש, חיפוי שיש – יש כל כך הרבה דרכים להשתמש בשיש בבית, שלפעמים זה כבר מבלבל מה יקר יותר ומה פחות. בשביל זה, צריך לעשות סדר. עבודות שיש למעשה נחלקות לשניים: החומר והעבודה עצמה.

מחירי החומרים של אריחי שיש משתנים בהתאם לאופן הייצור שלהם, הסוג והגודל. מחיר העבודה, מנגד, מושפע בעיקר מסוג המשטח עליו מתבצע הריצוף – האם מדובר במצע טיט, בטון או ריצוף קיים.

חלוקה נוספת היא בין שיש למטבח לבין שיש המיועד לריצוף או לחיפוי. שיש למטבח כולל בדרך כלל מדידה, הובלה והרכבה, בעוד שיש המיועד לריצוף או לחיפוי יימכר בנפרד, ומחיר העבודה יינתן בנפרד.

מעוניינים בעבודות שיש? השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם

מחירים של שיש מטבחים

המחירים הממוצעים לשיש מטבחים תלויים, כמובן, באיכות וסוג השיש, כאשר המחיר הנמוך ביותר הוא של שיש חברון, המוכר גם כנפוץ לשיש בבניית מדרגות שיש ומחירו הוא כ-370 ש"ח למ"ר, בעובי 2 ס"מ, כולל מדידה, הובלה והרכבה. אחריו נמצא את השיש גרניט סרדו, במחיר של 630 ש"ח.

בין 890 ל-950 ש"ח למ"ר נמצאים האבן קיסר, שיש גרניט פראדיסו, שיש טייגר ושיש אורפפל. השיש היקר ביותר שיש למטבחים הוא אבן קיסר דיסייר, שמחירו 1,210 ש"ח למ"ר, כולל מדידה, הובלה והרכבה.

מחירי התקנת שיש

כאמור, מחיר ריצוף וחיפוי משתנה בהתאם למצע עליו מונחים או מודבקים האריחים. כך לדוגמא, הנחה על גבי מצע של טיט תעלה בין 130 ל-200 ש"ח לריצוף ללא פירוק הריצוף הישן. התקנה על משטח בטון, כולל פירוק הריצוף הישן תעלה בין 150 ש"ח ל-290 ש"ח, כאשר ללא פירוק הריצוף הקודם המחיר יהיה בין 140 ל-250 ש"ח.

חיפוי ישירות על הקיר יעלה בין 120 לבין 280 ש"ח, כאשר הדבקה קודמת על משטח תעלה כ-135 שקלים. ההדבקה הזולה ביותר של אריחי שיש היא הדבקה על ריצוף קיים, והיא תעלה בין 110 שקלים ל-140 שקלים בלבד.

אז איך בדיוק נקבע המחיר? זכרו זאת כשאתם מקבלים הצעת מחיר:

  • גודל השטח
  • המשטח עליהם הם מודבקים
  • האם מדובר בריצוף/חיפוי או שיש למטבח

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here