סוגי כיורים למטבח שלכם

0
3617
סוגי כיורים למטבח שלכם

ריצוף, שיש וארונות אינם המרכיבים היחידים שצריך לקחת בחשבון כאשר משפצים מטבח. חשוב לא לשכוח גם לבחור בכיור בעיצוב חדשני שגם יהיה נוח לשימוש וגם יהיה אסתטי ויפה.

הכיור במטבח הוא אחד האלמנטים המרכזיים לא רק במטבח, אלא גם בבית. לכן בבחירת כיור למטבח חשוב שהכיור יהיה עמיד וחזק.

עם המגוון הרחב של כיורים למטבחים שקיימים כיום בשוק, כבר לא צריך לבחור בכיור חרס לבן ומשעמם. הנה מדריך קצר על מגוון האופציות שיש לכם בבחירת כיור למטבח.

  • כיורי אבן קיסר – בחירת כיור ומשטח עבודה אבן קיסר היא לא רק בחירה איכותית, אלא גם היא בחירה עיצובית חכמה. כיורי אבן קיסר מיוצרים משילוב של האבן קוורץ ופולימרים סינטטים ופיגמנטים ומגיע במבחר גדול של צבעים וטקסטורות. כך שגם אם אתם מעצבים מטבח בעיצוב טרנדי ומודרני וגם אם אתם הולכים עם עיצוב קלאסי, תוכלו לבחור בדגם מתאים מדגמי אבן קיסר. בשל הפולימרים שמכילים כירוי הקוורץ של אבן קיסר, הכיור עמיד מאד מפני הכתמה ושריטות.
  • כיורים מסוג אקרילי – הכיורים האקרילים מאד נפוצים כיום וביחס לכיורים אחרים מחירם גם יחסית נמוך. כיורים אקרילים מורכבים מעיבוד של גרניט ופולימרים (סילגרניט) וסיליקון המקנה להם חוזק ועמידות גבוהה. הכיור עמיד בפני שבירה, דוחה כתמים וגם קל לניקוי ותחזוק. החסרון של הכיור הוא שאיננו עמיד בפני טמפרטורות גבוהות וגם עיצובו השגרתי.
  • כיורי גרניט – כיור גרניט מיוצר מ100% אבן גרניט טבעית אשר נותנת לכיור חוזק ושרידות גבוהה וכן מראה יוקרתי וטבעי. כיורי הגרניט חזקים יותר מכיורים אקרילים, אבל פחות חזקים מכיורי אבן קיסר. אם בוחרים בכיור ושיש גרניט חשוב לדעת שכיוון שמדובר באבן טבעית, גם אם בחרתם באותו הדגם, הגוון של הגרניט תמיד יהיה מעט שונה בין משטח למשטח. כיור גרניט יחסית כבד ולכן גם יידרוש תמיכה גדולה יותר לביחס לכיורים אחרים. כמו כן, הגרניט הטבעי והלא מעובד לא עמיד בפני כתמים ודורש איטום על בסיס שנתי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here