טיפים לעיצוב המשרד

0
2511
טיפים לעיצוב המשרד

כמה עצות יעילות שכדאי ליישם בעיצוב המשרד

  • צבעים – לצבעים יש עוצמה, הם בולטים מאוד בחלל, הם יוצרים אווירה והם יכולים אפילו להשפיע על מצב הרוח שלנו. משרד שקירותיו צבועים בגוונים כהים למשל, עשוי להשרות תחושה קודרת על העובדים של קרירות ורצינות רבה מידי. לעומת זאת, גוונים בהירים יותר נתפסים בדרך כלל כחמימים, כ"מחבקים", ככאלה המשדרים קרבה ופתיחות. בחירת גווני הצבעים שישלטו במשרד לא רק תכריע את האווירה שתיווצר בו, אלא גם תוכל "לצבוע" את המסר ששואף בעל המשרד או מנהל החברה להעביר לעובדיו. מנהל חברה שרוצה להבהיר לעובדיו כי הם יכולים לחוש בנוח לפנות אליו, אך מאידך שמצפה מעובדיו להיות משימתיים ורציניים יוכל לבחור גוון צבע יותר ניטראלי, כזה שלא יהיה בהיר מידי וגם לא כהה מידי.
  • ווילונות – מאז ומתמיד שימשו ווילונות כאביזר נוי שמוסיף חן וטעם לחלל. כמו כן, באמצעות ווילונות ניתן גם "לסנן" את האור החודר לחלל ולהצליל אותו. קיימים סוגים רבים של ווילונות כגון: ווילונות רומאיים, ווילונות גלילה, ווילונות ונציאניים, ווילונות מיקדו, ווילונות עם טבעות, עם כיווצים ועוד. מבחר זה יאפשר לכול המבקש לשדרג את המשרד לבחור את סוג הווילון שיתיישב באופן המיטבי עם החזון העיצובי שגובש למשרד.
  • עיצוב מטבח – בעלי עסקים ומנהלי חברות רבים שמשקיעים בעיצוב מחדש של משרדי החברה או בית העסק כוללים בתהליך גם עיצוב של מטבח למשרד. בין אם המשרד הישן כלל מטבח או בין אם לא, פרויקט שדרוג המשרד הוא זמן טוב להשקיע ביצירתו של מטבח שייתן מענה לצרכי העובדים וישמש לא רק ב"פינת אוכל", אלא גם כמרחב המאפשר אינטראקציה חברתית בין העובדים בזמן ההפסקות. מטבח שנעים לשהות בו, שיש בו פינת אוכל ושהוא מאובזר במיקרוגל ובמכונת קפה וודאי ייתן זריקת מרץ לעובדים וידרבן אותם לעבוד כראוי.
  • רצפת פרקט – פרקטים מככבים כיום לא רק בבתים פרטיים, אלא גם במשרדים. משרד שיש בו רצפת פרקט הוא משרד שנראה אלגנטי ורשמי יותר, משרד שקל יותר לנקותו (מאחר והפרקטים לא צוברים אבק ולכלוך) ומשרד "ירוק" יותר. מאחר שהעץ ממנו עשוי הפרקט הוא חומר מבודד, הרי שניתן יהיה להשתמש פחות במכשירי החימום והקירור בעונות השנה המשתנות.

לא לפגוע בשגרה היומיומית של המשרד

רצוי לקחת בחשבון שפרויקט שדרוג המשרד יכול להוות גורם מפריע להתנהלות העובדים. כדי לצמצם את הנזק שעשוי להיות להפרעה זו, כדאי לבחור להתפנות למלאכת עיצוב המשרד לא בימי שגרה, אלא בחגים או במהלך חופשות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here