בחירת שיש למטבח

0
2686
בחירת שיש למטבח

בחירת שיש למטבח היא אחת ההחלטות החשובות שיש לבצע כאשר בונים מטבח חדש.

שיש למטבח הוא מרכיב חשוב מאוד מכיוון שיש לו למעשה שני תפקידים שכל אחד מהם חשוב בפני עצמו.

ראשית, הוא מהווה משטח עבודה במהלך הבישול. לכן, שיש למטבח צריך להיות נוח, רחב ובעל יכולת טובה לדחות כתמים ולא לספוג אותם. מצד שני, שיש למטבח הוא בדרך כלל אחד החלקים הכי בולטים במטבח, ולאנשים רבים חשוב שהוא יהיה שיש יפה, איכותי וישדר יוקרתיות. הבעיה מתחילה, כמובן, כאשר צד אחד של השיש מתנגש עם הצד השני.

כיצד ניתן לבחור שיש למטבח כך שיענה על כל הציפיות שלנו? במאמר זה ננסה לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור שיש למטבח בצורה הטובה ביותר, כך שתקבלו את כל מה שרציתם, ועוד.

צבעו של שיש למטבח

צבעו של ה שיש למטבח שלכם צריך להתאים כמובן לעיצוב הכללי של המטבח ושאר הבית. ניתן היום להשיג שיש למטבחים בשלל צבעים. הצבעים הקלאסיים לשיש למטבחים הם צבעים טבעיים ובהירים, בדרך כלל צבעי שמנת. בנוסף, יש שיש למטבחים שעשוי משיש כהה. וכמובן, ניתן להשיג שיש בצבעים אחרים וטבעיים פחות, הכל כיד הדמיון.

צבעו של השיש משפיע לא רק על איך השיש ישתלב עם שאר העיצוב של המטבח והבית אלא גם על איכות העבודה עם השיש.

אם למשל בחרתם בשיש בהיר, עליכם לקחת בחשבון שכתמי מזון יהיו בולטים יותר על גבי השיש הבהיר. לכן, זהו שיש שתצטרכו להקפיד יותר שלא ללכלך ותחדשו אותו לעתים קרובות יותר. זה לא אומר שחייבים לבחור בשיש כהה אם רוצים לבשל, אך זהו שיקול משמעותי.

החומר ממנו עשוי השיש

שיש למטבחים הוא שם כולל למשטחי העבודה ולא תמיד הוא באמת עשוי משיש. שיש טבעי הוא דווקא חומר שלא מתאים במיוחד לשימוש במטבח מכיוון שהוא סופג כתמים במהירות. מי שמעוניין במשטח דומה לשיש יכול להשתמש בשיש קוריאן, גרניט או משטחי אבן אחרים.

אפשרויות מודרניות יותר הן שימוש במשטחי נירוסטה ואפילו משטחים מעץ כבד ואיכותי. אין גבול לאפשרויות ולדמיון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here