עיצוב מטבח מודרני עם שיש איכותי

0
3100
עיצוב מטבח מודרני עם שיש איכותי

עיצוב מטבח מודרני הוא עיצוב פרקטי שלא רק שם דגש על האסתטיות והיופי של המטבח, אלא גם שם דגש על התאמת המטבח לשימושים המבוצעים בו.

לכן כל כך חשובה ההתפתחות בתחום משטחי עבודה משיש למטבח. התפתחות זו לא רק הובילה למגוון עצום של דגמים וסוגים, אלא גם לכך שניתן למצוא כיום משטחים שיותר עמידים ויותר מתאימים לשימושים השונים הנעשים על גבי משטח העבודה במטבח.

בעוד שבעבר ההיצע של סוגי השיש היה מצומצם וכלל רק אבן טבעית, כיום קיים מגוון רחב של סוגים כולל שיש אבן קיסר ושיש קוראין סינטטי.

שיש אבן קיסר מורכב מהמינרל קוורץ בשילוב עם פולימרים סינטטיים המחברים את המשטח. אבן הקוורץ הינו מינרל עמיד שאף יותר חזק מגרניט ובשל חוזקו ועמידותו הוא מושלם כמשטח עבודה במטבח. המשטח גם פרקטי וגם אסתטי, הוא עמיד בפני נזקים וכתמים ובעל מראה מלוטש ויוקרתי.

שיש קוראין הוא גם בחירה פופולארית כיום בעיצוב מטבח בשל מראהו האסתטי. הבחירה בשיש קוראין מושלמת למי שרוצה להימנע מתפרי חיבור לא אסתטיים ולבחור דגם ממגוון צבעים נועזים ומגוונים. משטח הקוריאן אינו נקבובי ולכן עמיד בפני כתמים יותר מאבן טבעית, אבל מחירו גבוהה ביחס לאבן טבעית או אבן קיסר.

אחד המרכיבים השימושים והבולטים בעיצוב מטבח הוא משטח העבודה במטבח. בבחירת משטח עבודה מאבן או משיש סינטטי חשוב לשים לב גם לפרקטיות של המשטח וגם למראהו האסתטי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here