מחזירים את הברק לחיים

0
1046
קרדיט: freepik

אם אתם מתפעלים מהרצפה המבריקה בכל פעם שאתם נכנסים למלון מפואר גם אתם יכולים שהבית שלכם יראה כך בתהליך פשוט יחסית: פוליש קריסטל. זהו סוג פוליש מבוקש מאוד בגלל התוצאות המרשימות וגם ארוכות הטווח. פוליש קריסטל מחזיק למשך כשלוש שנים, זאת לעומת פוליש וקס שגם הוא שכיח יחסית המחזיק למשך כשנה בלבד. לכן, גם אם פוליש קריסטל הוא יקר יותר, לטווח הארוך זוהי השקעה משתלמת שתביא לתוצאות מצוינות שגם ישמרו למשך זמן רב. כדי שאכן אלה יהיו התוצאות חייבים לעבוד עם חברה מקצועית. יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש היא חברה העוסקת בתחום כבר זמן רב בצורה יסודית ומקצועית.

איך נעשה פוליש קריסטל?

פוליש קריסטל נעשה בעזרת צמר פלדה וגלגל הברקה וישנם מספר שלבים לתהליך. השלב הראשון הוא ניקיון יסודי מאוד של הרצפה. לא מדובר על ניקיון רגיל אלא הוא נעשה בעזרת המכונה אליה מחובר צמר פלדה המתחכך במהירות ברצפה ונעשית החדרת חומר יסוד פנימה. חומר בסיס זה מביא לניקוי יסודי מאוד של הרצפה. השלב הבא הוא שלב החלקת הרצפה ובו מוחדר חומר אחר שסותם את הנקבוביות הקטנות מאוד ברצפה, כאלה שהן לא נראות אך גורמות למשטח להיות לא חלק לגמרי. בשלב הבא של פוליש קריסטל נעשה ניקיון עדין יותר עם חומר שיוצר ברק ולאחר מכן יעשה עם גלגל הברקה ויתן את הטאץ' הסופי והמראה המבריק משחיפשתם. השלב האחרון הוא מריחת סילר לאיטום והגנה וגם למניעת החלקה.

איך לשמור על התוצאות?

פוליש קריסטל הוא פעולה שאמורה להחזיק זמן רב אך ככל שתשמרו על התוצאות טוב יותר כך היא תחזיק לתקופה ארוכה יותר. כדי לשמור על התוצאות המעולות של פוליש קריסטל חשוב לא לשטוף את הרצפה במשך שבוע לאחר הפעולה (הנה, אפילו קיבלתם פטור מניקיון לשבוע…), בהמשך כדאי לשטוף את הרצפה עם חומר ניקוי המשמר פוליש קריסטל. חומר כזה מסיר שכבה עליונה של אבק או לכלוך ומחדיר במקומה שכבת חומר מגן וכך משמר טוב יותר את הפוליש. שימו לב שאת התוצאות המקסימליות של העבודה תראו לאחר השטיפה הראשונה. רוצים לפנק את הבית עם פוליש קריסטל? יאיר כהן והצוות המקצועי שלו יבצעו עבודה מקצועית ויסודית

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here