דגמים וטרנדים בשיש למטבח

0
3557
דגמים וטרנדים בשיש למטבח

שיש למטבח יכול להיות ההזדמנות שלכם לתת למטבח שלכם אופי. בין אם בא לכם על קווים נקיים או על משהו משוגע יותר, המבחר העצום של הגוונים, הצבעים והסגנונות לשיש למטבח מאפשר לכם לעוף עם הדמיון ולהפוך את השיש לחלק בלתי נפרד מהבית שלכם, ממי שאתם.

ממש כמו מדרגות או ריצוף שיש, הבחירה שלנו בשיש מסוג מסוים תעיד על הטעם היוקרתי שלנו, ותמצב את הבית שלנו כבית שהושקעה בו מחשבה, בית מעודכן ועם רעיון עיצובי מאחוריו. לכן, אנחנו תמיד נעדיף לדעת מה הוא טרנד חולף ומהו טרנד שצפוי להישאר, בשביל להיות מעודכנים כל הזמן.

מעוניינים בשיש למטבח? השאירו את הפרטים שלכם ויחזרו אליכם בהקדם

הטרנדים והדגמים החמים לשיש למטבח

אחד הדגמים האופנתיים ביותר כיום הוא השיש אבן קיסר, ואחד הטרנדים הלוהטים הוא להשתמש בו לחיפוי כולל של המטבח – חיפוי ארונות, כיורים, דלפקים ויצירת מראה הומוגני ומושלם. משום שהשיש מגיע במגוון גוונים, תוכלו לבחור כל צבע, גימור או טקסטורה שתרצו. למעשה, תוכלו להתאים בין השיש במטבח לבין המדרגות שיש שלכם, בגוונים, אם רק תרצו.

טרנד נוסף הוא האפשרות להתקין מנועים חשמליים נסתרים ולהעלות ולהוריד את משטחי השיש לפי הצורך, כך, מכשירים חשמליים תופסים פחות מקום והשיש נראה פנוי, ובעת הצורך, בלחיצת כפתור, משטח השיש מתרומם והמכשיר החשמלי יוצא ומותאם לשימוש.

אם בעבר נהגו להשתמש בשיש למטבח מסוג גרניט, היום השיש שמשתמשים בו הוא שיש יצוק, המעובד עם שבבי שיש ודבק. כך, נותר גוון אחיד לחלוטין ותוכלו לבחור כל גוון שהוא. הנטייה במטבחים כיום היא לבחור בין צבעים ניטראליים כמו לבן, אפור או חום. מדובר בשיש חזק במיוחד ולכן הוא מתאים למטבח, וכן כזה הקל לניקוי ולתפעול, בדיוק מה שהמטבח שלנו צריך כיום.

וטיפ לסיום: כשאנחנו בוחרים שיש, אופנתי ככל שיהיה, מדובר לרוב בהשקעה כלכלית. לכן, מומלץ לבחור שיש בגוון שנהיה להשתמש בו לאורך זמן ושלא יימאס עלינו במהרה. את האלמנטים יוצאי הדופן והעיצובים הייחודיים נוכל להוסיף באמצעות מכשירי חשמל, אביזרים ואפילו חיפויי ארונות או קירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here